вівторок, 11 травня 2021 р.

Поетичні акварельні краєвиди від японського художника Masato Watanabe

 


Акварельні пейзажі, на мій смак, – неймовірні. Звісно, я не стверджую, що інші жанри живопису в майстрів-акварелістів гірші, аж ніяк. Просто ділюся своїми враженнями, а для мене краєвиди, намальовані аквареллю, видаються казково гарними.



І не лише на мене, схоже, можливості акварелі справляють дивовижне враження. Інколи художники не відразу приходять до певної техніки, пробують щось інше, а потім розуміють: ось воно – моє! І буває, о остаточний вибір – на користь акварелей.


Ось, скажімо, саме так трапилось із японським художником Masato Watanabe. Він більше ніж чверть століття займався ілюстрацією та кресленням, а в 2009, вже отримавши більш ніж значимі навички малювання, почав працювати з аквареллю.


У результаті зараз на його рахунку – багато дивовижних і прекрасних робіт: і досить простих, хоч і майстерно створених, і складних за сюжетом і композицією. Тут не лише весняні чи яскраво-осінні пейзажі, але й сцени з міського життя, чи з морські мотиви.


Тож кожен глядач зможе знайти у картинах художника щось близьке саме йому. Приємного перегляду творчих робіт Masato Watanabe і гарного дня, друзі!




Немає коментарів:

Дописати коментар