Не так важливо, у якій техніці працює митець, як остаточний
вигляд його робіт. Звісно, банальне твердження. І до того ж, як на мене, не
цілком справедливе.
Скажімо, казково-гарний пейзаж можна створити
багатьма пособами. Однак сприйняття такої картини в глядачів відрізнятиметься
не лише через його видовищність, але й через те, до чого вдався художник – до
олівців, масляних фарб чи зробив вибір на користь фуд-арта.
Скажімо, роботи англійського художника й фотомитця Carl Warner привертають до себе увагу
ще й тому, що «вибудовані» з їжі. Деякі з них навіть використовуються в
компаніях із пропаганди здорового способу їжі чи в рекламних кампаніях. А ще. а
них просто приємно дивитися.
А почалося створення власних світів для Carl Warner
із звичайного походу на ринок у 1998 році. Він тоді звернув увагу, що, якщо
розглядати шампіньйон на світло, то гриб нагадує дерево з якогось таємничого інопланетного
світу. Захоплений цією ідеєю, митець повернувся до студії,крім грибів взяв рис
та боби – і під його руками виник перший «їстівний пейзаж».
Саме така версія про початок його творчого проекту «Їстівні
пейзажі» («Foodscapes»), який триває вже більше десятиріччя і нараховує кілька
десятків незвичайних фото картин, де кожна дрібниця – то частина чи цілий продукт.
Більш детально із цими роботами (і не лише із цими) можна на сайті митця: http://www.carlwarner.com/artist/
Приємного перегляду робіт Carl Warner і гарного дня,
друзі!
Немає коментарів:
Дописати коментар