вівторок, 20 жовтня 2020 р.

Кавовий арт, що підіймає настрій, від митця з Південної Кореї Lee Kang Bin

Я люблю каву, найперше, за її смак. Звісно, приємно випити не лише смачний, але й гарно оформлений напій. Однак якби я могла милуватися в своїй філіжанці репродукцією відомої картини Ван Гога чи навіть, більш скромно: зображенням знаного з дитинства мультперсонажа, виникла б проблема. Я була б у захоплені, але вагалася6 а чи пити таку красу?

Ну й різнобарвна кава, навіть якщо зрозуміло, що те полотно створене за допомогою їстівних барвників, якось не приваблює. Хоча щоразу, коли я бачу роботи майстра з Південної Кореї Lee Kang Bin я вже не відчуваю впевненості у своїх переконаннях.

А ще, мені подобається сама історія чоловіка, який, перш ніж стати власником кав’ярні у Сеулі, служив в армії. І, до речі, й там, у військовому таборі, відкрив кав’ярню. Ось тепер цікаво: чи й у військовому таборі знаходилися покупці, яких приваблював не лише смак, але й вигляд кави?


Бо зараз у майстра чимало прихильників на його інстаграм-сторінці: https://www.instagram.com/leekangbin91/ , де вони захоплюються красою малюнків, створених замість полотна на молочній піні.



Для створення своїх робіт митець використовує холодну каву, вершки, еспресо, шоколадний соус і харчові барвники.



Приємного перегляду робіт Lee Kang Bin і гарного дня, друзі! 




Немає коментарів:

Дописати коментар