понеділок, 10 червня 2019 р.

Літні міні-світи від відомого японського майстра Tatsuya Tanaka





Корисні звички бувають дуже різноманітні й, як на мене, не всі вони пов’язані із здоровим способом життя. Скажімо, не менш корисною звичкою мені видається прагнення творити щодня.


Так, я поділяю думку тих, хто вважає, що натхнення для митця дуже важливе. Але все ж перед тим натхненням, хіба що після наявності тих самих мистецьких здібностей або й таланту, ставлю наполегливу працю.






Чи можна вичерпати талант, якщо займатися творчістю щодня упродовж семи років? Кожен вирішує для себе. Скажімо, японський художник-мініатюрист Tatsuya Tanaka саме стільки часу присвятив своєму творчому проекту. Він щодня бере крихітні пластикові фігурки людей і створює для них нову «сцену», аби показати глядачам щоденний побут, відпочинок, подорожі та пригоди «ліліпутів».




Я вже розповідала про творчість цього майстра. Але про цікавих людей говорити приємно. Нових робіт, які можна із задоволенням споглядати, вистачає. А «декорації» – побутові предмети й продукти, з яких Tatsuya Tanaka дотепно виліплює свій власний міні-світ, викликають у мене щиру усмішку й здивування: овва! Можна бачити світ і під таким кутом зору.



Більше про його творчість можна дізнатися на інстаграм-сторінці митця:
https://www.instagram.com/tanaka_tatsuya/?hl=uk А я ж пропоную вашій увазі ось просто зараз невеличку підбірку його робіт, у більшості з яких присутня «літня» тематика.



Приємного перегляду мініатюр Tatsuya Tanaka та гарного дня, друзі!






Немає коментарів:

Дописати коментар