понеділок, 5 серпня 2019 р.

Реальність квіткових фей від англійської художниці Cicely Mary Barker




Інколи кажуть, що той чи інший художник чи художниця досягли успіху, бо опинились у тренді. І що це – ознака 21 століття. Я б заперечила: «бути в тренді» інколи цілком поєднується з талантом, та й такі випадки відомі задовго до глобалізації, інтернет-простору тощо.


Скажімо, у 1910 році англійський різьбяр по дереву Уолтер Баркер показав роботи своєї 15-річної доньки Cicely Mary Barker видавцю. Оскільки малюнки дівчинки були присвячені світу фейрі, а у пост-вікторіанській Англії була мода на фей, то видавець зацікавився і купив права на малюнки, аби зробити на їхній основі листівки.


А в 1923 році вийшла її перша з восьми мальованих книг «Феї весняних квітів». Тут, до речі, художниці допомогло те, що королева Марія захоплювалась не лише ляльковими будиночками, але й усім чарівним. Тож із задоволенням розсилала листівки Cicely Mary Barker своїм знайомим.


Але, крім популярності самої теми, тут свою роль відіграла, як не дивно, виваженість і певна реалістичність підходу до зображення казкових персонажів. Адже дитячі личка й пози художниця малювала «з натури»: вона допомагала своїй сестрі у приватному дитсадочку, який та тримала, і водночас замальовувала цікаві подробиці ігор і дитячих типажів. Так само прискіпливо вона відтворювала всі подробиці квітів. листя й плодів рослин, зображених на поштових картках.



Приємного перегляду робіт Cicely Mary Barker та гарного вам дня, друзі!





Немає коментарів:

Дописати коментар