Інколи кажуть, що той чи інший художник чи художниця
досягли успіху, бо опинились у тренді. І що це – ознака 21 століття. Я б
заперечила: «бути в тренді» інколи цілком поєднується з талантом, та й такі
випадки відомі задовго до глобалізації, інтернет-простору тощо.
Скажімо, у 1910 році англійський різьбяр по дереву
Уолтер Баркер показав роботи своєї 15-річної доньки Cicely Mary Barker видавцю. Оскільки малюнки дівчинки були
присвячені світу фейрі, а у пост-вікторіанській Англії була мода на фей, то
видавець зацікавився і купив права на малюнки, аби зробити на їхній основі листівки.
А в 1923 році вийшла її перша з восьми мальованих книг
«Феї весняних квітів». Тут, до речі, художниці допомогло те, що королева Марія
захоплювалась не лише ляльковими будиночками, але й усім чарівним. Тож із задоволенням
розсилала листівки Cicely Mary Barker своїм знайомим.
Але, крім популярності самої теми, тут свою роль
відіграла, як не дивно, виваженість і певна реалістичність підходу до
зображення казкових персонажів. Адже дитячі личка й пози художниця малювала «з
натури»: вона допомагала своїй сестрі у приватному дитсадочку, який та тримала,
і водночас замальовувала цікаві подробиці ігор і дитячих типажів. Так само
прискіпливо вона відтворювала всі подробиці квітів. листя й плодів рослин,
зображених на поштових картках.
Приємного перегляду робіт Cicely Mary Barker та
гарного вам дня, друзі!
Немає коментарів:
Дописати коментар