понеділок, 19 серпня 2019 р.

Казкові білосніжні скульптури японського майстра Yoshimasa Tsuchiya






Звісно, можна сказати, що найголовніше в реалізації будь-якого художнього задуму важливий зовнішній вигляд творів.


Однак багато хто із самих майстрів впевнений, що на сприйняття їхньої творчості впливає і вибір техніки та матеріалу. Скажімо, коли я побачила зображення статуеток японського скульптора Yoshimasa Tsuchiya, я завмерла щиро вражена.



І мене привабив не лише зовнішній вигляд таких реальних і водночас фантастичних створінь, які ніби зійшли з ілюстрації до ще невідомої мені казки. Так само я прагла отримати відповідь на запитання: із якого ж вони матеріла виготовлені?!



Виявилося, що вони не виліплені, як я було вирішила, а вирізьблені з дерева, а очі виготовлені зі скла чи кришталю. І я відчула ще більше поваги до Yoshimasa Tsuchiya. Треба мати неабиякий хист (про терпіння й прагнення до досконалості я взагалі промовчу), аби з дерева вирізати статуетки і надати їм таку текстуру.


Більше робіт Yoshimasa Tsuchiya можна знайти на його інстаграм-сторінці: https://www.instagram.com/yoshimasa_tsuchiya_info/



Приємного перегляду робіт митця і гарного вам дня, друзі!





Немає коментарів:

Дописати коментар