вівторок, 10 листопада 2020 р.

Фантастичні солодощі та фейшн-випічка від американської "цукрової художниці" Liz Joy

 

Далеко не всі в цьому світі полюбляють солодке. Причини для такої позиції можуть бути найрізноманітніші – від банального «несмачно» і до турботи про здоров’я – своє чи рідних.

Я зараз не буду навіть дуже приблизно прикидати, чи більше й якщо так, то наскільки тих, для кого солодощі – то радість. Бо веду геть до іншого.


До того, що майстриня з Лос-Анджелеса (США) Liz Joy створює настільки неймовірну випічку, що її роботи вражають усіх. Певна, що й на смак – теж, та зараз я кажу суто по естетику.


Думаю, що й не прихильники цукру все одно милуються її тортами, пирогами, тістечками й пряниками. Якщо чесно, то от власне мені було б шкода їх їсти: надто гарні, хочеться лише милуватись ними.



Як певно, і багатьом прихильникам майстрині на її інстаграм-сторінці: https://www.instagram.com/inspiredtotaste/ , де їх на сьогодні вже 120 тисяч.

Серед іншого, мене захоплює й фантазія майстрині та її різноплановість6 серед її робіт – і чарівні картини, і предмети побуту,і навіть колекції модного одягу, що, погодьтеся, не дуже типово для кулінарів.

А ще, можна схилити голову перед мужністю арт-директорки й ілюстраторки, яка більше 10 років пропрацювала бренд-менеджером, маркетологом і дизайнером в індустрії моди, краси й розваг. А потім вирішила втілити свою мрію в життя і стати «цукровим художником». І, як бачимо, вдало втілила це рішення в життя.


Приємного перегляду робіт майстрині Liz Joy і гарного дня, друзі!





Немає коментарів:

Дописати коментар