неділя, 30 липня 2017 р.

Кольорова радість у роботах київської художниці Lesya Nedzelskaya





Любі друзі, а вам сьогодні зранку вже встигли сказати, що ви – великі молодці?
Адже всім відомо, що понеділок – день важкий, а ви, попри це, прокинулись, мужньо розплющили очі та вже продивляєтесь стрічку у фейсбуці чи в іншій соціальній мережі. А дехто навіть встиг між цими важливими пунктами, встати, вмитися зробити зарядку, зібратися й вийти з дому і навіть – вищий пілотаж! – дістатися до роботи.

Ті, хто поруч, щиро захоплюються вами, однак від ніяковості, не озвучують гарні слова вголос. Тож сьогодні я роблю це за них.

А щоб понеділок, а потім – і весь наступний тиждень – були гарними, пропоную зустріти його яскравим фарбами та щирими усмішками. Аби усмішки були не змученими, а справді щирими, раджу звернутися по допомогу до яскравих позитивних малюнків.

Таких, скажімо як у молодої талановитої київської ілюстраторки Lesya Nedzelskaya (Лесі Недзельської). Мені дуже подобається її свіжа, щедра, мов саме літо, палітра робіт. А ще – вміле поєднання графіки, малюнку й роботи з фарбами.

Про те, що її роботи сповнені любові до світу, радості від творчості та почуття гумору, я  не кажу: немає потреби. Бо глядачі і так розуміють це з першого погляду.

Більше дізнатися про її творчість, можна завітавши на її сторінку у фейсбуці: https://www.facebook.com/people/Lesya-Nedzelskaya/100006429202166

А так, для допитливих і уважних, маю уточнити: ні, мій персональний календар не зламався. За вікном у мене – літо, а не Новий рік. І за зимою я не сумую. Чому пощу малюнки з новорічним сюжетом? Не втрималася. Надто вони симпатичні.

Приємного перегляду робіт Лесі Недзельської та гарного дня вам, друзі!


Немає коментарів:

Дописати коментар