понеділок, 28 грудня 2020 р.

Малі янголи, які дарують святковий настрій, від української художниці Анни Черненко

 



«Я хочу, аби люди, подивившись на мої картини, усміхнулися», – ділиться своїми прагненнями сучасна українська художниця Анна Черненко.


І, мені видається, що її картини справді дарують людям – і дітям, і дорослим відчуття щирої дитячої радості. Наївна й світла манера письма, за якою вгадується чудове володіння технікою, прості й радісні сюжети, загальне відчуття світу, де панує добро, – ці риси притаманні для усіх картин мисткині.

Адже вона малює янголів. Це – не могутні янголи-охоронці, а ніжні й наївні янголята, яких самих хочеться захистити чи хоч всміхнутись у відповідь на їхні щирі усмішки.

Художниця свого часу навчалася не лише в Сумській художній школі, а й у Дніпропетровському інженерно-будівельному інституті. Потім – 20 років працювала архітектором, а малювання сприймала як хобі.

У 2010 році вона почала малювати картини у наївній манері, сприймаючи їх як своєрідну арт-терапію: коли в неї на душі було сумно, то намальовані янголи підіймали їй настрій.

І, як мені видається, не лише їй. Саме цим, на мою думку, й пояснюється така популярність картин мисткині. Мені от, скажімо, здається, що серія про снігових янголиків дуже пасує передноворічному настрою. Хоча, звісно, історій про пригоди малих чарівних криланів значно більше – на весь рік.


Приємного перегляду робіт Анна Черненко та гарного дня, друзі!




Немає коментарів:

Дописати коментар