Коли талановитий художник
починає черговий творчий проект, то його мета його може бути несподіваною.
Скажімо, створити не лише низку ілюстрацій, але й відтворити дух епохи, історичної
чи вигаданої. І тоді має неабияку вагу не лише самі малюнки, алей техніка і
купа дрібниць, які створюють особливу атмосферу.
Скажімо, сучасний
французький художник-графік Steeven
Salvat одного разу півроку створював
низку малюнків, на якій були зображені птахи й вантажні механізми чи предмети –
старовинний телефон, друкарська машинка, незвичайно оформлений глобус, пісочний
годинник чи гасова лампа.
Так і видається, що це
ілюстрації до книги, можливо, символічні, у якій йдеться про вікторіанську чи
пост-вікторіанську епоху, яку так полюбляють творці стімпанку. І тоді треба
підходити до цих малюнків, створених у рік виходу невідомої книги, десь наприкінці
позаминулого століття, уважно й із певною насторогою, зважаючи, яке велике
значення надавали символізму зображень.
Саме такого ефекту й прагнув досягти Steeven Salvat, хоч, звісно, це було не
єдиним його завданням. Художник використовував китайську туш й акварель,
малюючи на пастельному папері, й ретельно добирав кольори, аби створити відчуття
старовинності малюнків.
А що його цікавить
стімпанк, можливість поєднати механізм і живе створіння, свідчить ще одна серія
робіт, присвячена кліщявим створінням. Чи – дивовижним механізмам, замаскованим
під раків чи крабів невідомим винахідником.
Роботи Steeven Salvat
незвичайні, але привертають увагу. Сподіваюся, друзі. що це – не найгірший спосіб
розпочати плідний і вдалий ранок.
Немає коментарів:
Дописати коментар