пʼятницю, 8 листопада 2019 р.

Веселкові радісні кольори малюнків на камінні від італійської художниці F. Sehnaz Bac






У світі є люди, створені для радості. Це аж ніяк не означає, що вони щаслив щодня чи що їх оминає біда. Якби ж то! Я, швидше, про тих, які не лише долають свої біди, але й знаходять при цьому сили зробити світ хоч трохи краще. А інколи для цього досить щирої усмішки, здивовано-зачудованого погляду довкола чи трохи яскравих барв.





Скажімо, вперше я побачила роботи італійської художниці F. Sehnaz Bac, ще нічого про неї не знаючи. Це були яскраві й дуже позитивні сови, намальовані на морських камінцях. Малюнки із совами – моя слабкість, тож я вирішила пошукати й інші роботи майстрині (чи майстра).




Знайшла й була  захопленні: пташки, коти, дерева, дивовижні візерунки – усе яскраве, чудове, здатне підняти настрій глядачів і серед дощового дня, і коли світить сонце.



Малювання на каменях зараз набуває все більшої популярності серед митців і я щиро захоплююсь людьми, здатними побачити в камінні під ногами основу для майбутнього різнобарвного дива.




А тут я ще й дізналася, що багато років F. Sehnaz Bac вела боротьбу з лімфомою. І, за підтримки рідних, змогла перемогти. Від усього серця зичу їй довічної ремісії. І тепер сприймає кожен ранок як чудовий подарунок долі.



І це відчуття радості від кожного нового дня життя і втілюється у створеному нею власноруч світі веселкових барв, позитивного настрою, близькості до морі й природи. Й, можливо, ще й тому настільки подобається численним шанувальникам її творчості.



Приємного перегляду робіт F. Sehnaz Bac та чудового дня, друзі!






Немає коментарів:

Дописати коментар