субота, 16 травня 2020 р.

Казкове щастя в буденних дрібницях на ілюстраціях німецької художниці Mila Marquis




Мрійте, літайте, думайте про прекрасне!», – закликайте своїх глядачів сучасна німецька ілюстратора Mila Marquis.


Вона й сама малює саме мрії, польоти, красу, а ще – щастя. Мені, коли я побачила її роботи вперше, згадалося, як я та подруги в дитинстві малювали казкових принцес. Пишні платтячка на красунях, гігантські квіти й метелики, прагнення, щоб твоя принцеса була найгарнішою.


Але, на жаль, я вже не згадаю,чи були ті мальовані принцеси щасливими. Певно, були. Бо інакше навіщо їх малювати?


Та ні я, ні мої знайомі тоді не замислювались, що як намалювати улюблену книжку, гойдалку, філіжанку з улюбленим напоєм, подруг, спіле яблуко на дереві чи квітку, що розпустила пелюстки, бо саме ти її поливаєш, – це й буде намалювати щастя.


А ось Mila Marquis, коли сідає за роботу вдома, де вистачає місця їй самій, двом синам, песику, мишці, черепасі, а ще – багатьом задумам і мріям. – добре знає, що то воно таке: малювати казковий світ, який викликає радісні усмішки. Створювати малюнки, де всі щасливі.

Приємного перегляду робіт художниці, друзі, та чудового настрою на весь день!




Немає коментарів:

Дописати коментар