середа, 6 травня 2020 р.

Мелодії та настрої картин у мистецтві американської художниці Paula Nizamas





Для декого з поціновувачів мистецтва картини «звучать»: вони щиро порівнюють образотворче мистецтво й музику, користуються термінами «фальшиві ноти» чи «вдала мелодія кольору» при описі фарб чи композицій.




Саме від людини із таким «образотворчо-мистецьким слухом» я почула незвичайну похвалу робота сучасно американської художниці Paula Nizamas.




Йшлося про те, що «емоційна сила картин художниці» порівняна з кульмінацією в музичних композиціях. Як на мене, цікава рекомендація. Тож я вирішила познайомитись із творчістю мисткині ближче.




Виявилось, що й вона сама вважає, що почуття у її картинах – це дуже важливо. Їй, за власним зізнанням художниці, «необхідно висловлювати внутрішні відчуття через абстрактний живопис». І справді, в кожному сміливому мазку, в чистих кольорах, у підборі образів і в настрої самих картин емоції – на першому місці.



А ще, її роботи не визнають обмежень площини, об’ємні мастихінні мазки. І саме цей об’єм кожної деталі – важливий елемент сприйняття картини. Я не здивувалась, дізнавшись, що Paula Nizamas не лише свого часу працювала в галузі ілюстрації книжок, але й створювала гравюри на камені та металі.




А ще, мене підкупає різноманітність те – від квітів до урбаністичних і сільських пейзажів та зображень людей,що прогулюються під дощем. На кожен настрій у мисткині є своя власна тема-«мелодія».




Приємного перегляду робіт Paula Nizamas і гарного дня, друзі!





Немає коментарів:

Дописати коментар