четвер, 28 травня 2020 р.

Пухнасті й затишні плетені котики від майстрині з Чорногорії Olga Mareeva





Бувають питання, які незмінно ставлять дуже різним творчим особистостям. Ось, наприклад, багатьом майстриням і майстрам доводилося чути: «А що спонукало до творчості? Як ви почали творити?».


І тут уже від людини залежить: або вигадувати грандіозну легенду, яка б не посоромила майбутній відомий у всьому світі бренд (ну, раптом?), або відповідати чесно, знаючи, що відповідь може видатись допитливому співрозмовнику надто простою.



Скажімо. сучасна майстриня із Чорногорії Olga Mareeva, яка вже десять років виготовляє дуже кумедні й симпатичні іграшки, у відповідь потискає плечима: «Як вийшло, що я почала плести іграшки? Сама не знаю. Та головне, що це заняття робить мене щасливою. Я сама люблю сміх, і мені подобається бачити радісні усмішки інших людей. Чудово, коли мої іграшки дарують привід для усмішки, приносять радість!».


Кожна її іграшка – унікальна, адже майстриня все робить власноруч: від створення ескізу й вибору відтінків ниток (вона користується мохером й ангорою, томі ї звірики такі пухнасто-зворушливі) до продумування деталей, від який і залежить власне образ чергової іграшки.



До речі, в Olga Mareeva дуже багато різноманітних і чудових плетених звірів: котиків, мишенят, єнотів, їжаків тощо. Я обрала саме котів на честь п’ятниці. Та ще, зізнаюся, тому, що вони мені подобаються.




Однак й інші її роботи варті уваги, а ознайомитися з ними можна на інстаграм-сторінці майстрині: https://www.instagram.com/olga_mareeva/?hl=uk



Приємного перегляду робіт Olga Mareeva і гарного вам дня, друзі!





Немає коментарів:

Дописати коментар