Світ модернізму не можливий без гри та культурних запозичень. Те, що раніше
викликало б страшне звинувачення автора в плагіаті, зараз хіба підігріє
цікавість публіки: а ну ж бо, як художник зміг обіграти класичну тему так, щоб
було цікаво?
Саме цією точкою зору керувався японський
художник-графік Futaro Mitsuki, вирішивши створити серію робіт, де героїні відомих картин європейських
авторів були б зображені в кімоно. Найбільш заінтригували публіку його роботи
із Моною Лізою Леонардо да Вінчі (як тільки Джоконду не зображали за кілька століть
зі дня створення! Ну, хіба що без фірмової посмішки ще жодного разу не
намалювали) та «Дівчиною із сережкою» (без сережки, до речі) Яна Вермеєра.
Кажуть, що саме ця серія й
привернула увагу глядачів до його творчості. Але навіть без трохи
провокаційного підходу до створення власного іміджу його роботи варті уваги.
Мені якраз подобають його «японські»
малюнки. Крім відмінного володіння графічною технікою (ще б пак! Ступінь
магістра в Токійському національному інституті образотворчого мистецтва й
музики абикому не дають!). тут відчувається прагнення не лише зачепити публіку,
але й розповісти світу історію. А це, погодьтеся, немало.
Знову ж. з моєї, чисто суб’єктивної,
точки зору, графічні зображення в нього цікавіші ніж замальовки акриловими
фарбами. Але наводжу і його кольорові роботи. аби ви могли визначитись із
власними уподобаннями.
Приємного перегляду його
ілюстрацій та гарного суботнього дня, друзі!
Немає коментарів:
Дописати коментар