субота, 23 вересня 2017 р.

Довколишні речі -матеріали для творчості: малюнки із гумором і креативом від Victor Nunes




Навіщо мені стільки шоколадних цукерок?

Що й казати, питання не лише позбавлене такту, але й дивне. Для творчості, звісно! Ну, гаразд-гаразд, не так пишномовно: усього лише для аутотренінгу з розвитку креативного мислення.

І ні, блискучі обгортки від них я теж не буду викидати! Це – важливий матеріал для творчості. Так, горіхи та попкорн – теж для неї. І ні, я не за доросла, аби гратися з їжею. Але можу перейти, скажімо, на манікюрні ножиці, олівці чи дрібні гроші. Чого не зробиш задля створення цікавої композиції із незвичайних матеріалів?

Ні, у мене немає бажання подражнити охочих до запитання, просто я із великим задоволенням розглядаю нові роботи португальського художника Victor Nunes.

Гумор, вміння створювати блискавичні скетчі, чудове відчуття форми навколишніх предметів, які легко стають важливими елементами його творчих композицій – і ось перед вами виникають кумедній симпатичні малюнки.





Тих, у кого виникне думка, що він чи вона впоралися б не гірше, запрошую справді спробувати створити щось таке ж творче й жартівливе. Щиро зрадію, якщо у них вийде. А ще. маю надію, що вони – дорослі люди. Тож розуміють, що спершу доведеться потренуватися, бо за показною простотою й лаконічністю робіт художника стоять не лише здібності, але й досвід.

Приємного милування роботами художника та гарного вам настрою, друзі!

Немає коментарів:

Дописати коментар