Нещодавно зіштовхнулась із думкою, що звичайні олівці, тим більше
прості-некольорові, мають менше зображальних можливостей ніж фарби. Багато
думала. Полізла із запитаннями до вірного Гугла шукати спростування цій тезі.
Крок виявився і вдалим, і хибним водночас.
Вдалим, бо дурнувата, якщо чесно, суперечка швидко відійшла на задній план.
Чи до неї, якщо перед тобою так багато прекрасного й різноманітного?
Хибною, бо час – аж ніяк не резинова субстанція. А інтернет-сьорфінг – не те
заняття. яке викликає схвалення у супер-організованих людей, які досягають
успіху в мотиваційних посібниках на зразок: «Як за кілька тижнів стати
володарем всесвіту та успішним менеджером власного життя».
Так зате серед іншої здобичі пошуковник винагородив мене роботами
голландського художника-фрілансера Ramon Bruin. Загалом, назвати його однолюбом-графіком, який не може
уявити свою творчість без олівців, буде неправильно. Він закінчив Академію
Аерографії в Лелістаді (Нідерладни) і його неймовірні роботи, виконані аерографом
чи фарбами добре знані за межами його рідної країни.
Але сказано ж, що сьогодні мова йтиме про можливості олівців. Тож поговоримо
про його 3D-малюнки, створені
за допомогою звичайних олівців.
Декотрі з них позначені фірмовим гумором художника, від інших захоплює подих і паморочиться голова. Та всі
вони у своїй основі мають точний математичний розрахунок та чудове знання
законів оптичної ілюзії. Тож для їх створення замало лише художнього хисту і
навіть володіння художньою технікою. Потрібна наполеглива праця й знання основ
геометрії й оптики. І ні, тут нема місця цифровому живопису чи фотошопу.
Але чи завжди варто розкривати усі закони творчої кухні митця? Інколи
досить просто милуватися йог роботами та знати, що споглядання їх обов’язково забезпечить
гарний настрій на весь день.
Гарного початку робочого тижня – останнього тижня вересня, друзі!
Немає коментарів:
Дописати коментар