пʼятниця, 19 червня 2020 р.

Душа літа в квіткових картинах англійської художниці Anne Cotterill






Літо не потребує прикрас. Нащо воно такій чудовій порі року? Але якби я була ще більше схильна до красномовства, то видала б щось на кшталт: «квіти – ось справжні прикраси літа!».




Ні, я й сама згодна, що навесні й восени квіти теж неабияк прикрашають життя та роблять світ гарнішим. Однак саме влітку вони розкриваються у всій своїй красі. І часто-густо вони настільки прекрасні, що не потребують додаткового обрамлення ні в житті, ні на картинах.



Звісно, остання теза – то моя особиста думка, хоча й не дуже оригінальна. Скажімо, її цілком поділяла чудова шотландсько-англійська художниця Anne Cotterill (1933-2010).



Уже дорослою опинившись в англійському графстві Сомерсет, вона була підкорена небучною, але такою душевною й проникливою красою польових квітів.





Саме на зображенні квітів художниця й «спеціалізувалась»: головна тема її картин – букети, часто простих «інтернаціональних» квітів. Деякі з них ви можете побачити під ногами на полях чи й на міських клумбах, чи й пустирях. Але хіба від цього вони виглядають менш виграшно ніж пишні троянди чи орхідеї?





Як на мене, додаткового шарму її роботам додає те, що вона дуже любила квіти. Для Anne Cotterill це не була лише декорація. «За багато років, поки я малювала квіти, я зрозуміла, що існує межа, до якої вони тобі підкоряються. А далі – у них існує власна ідея. І дуже важливо передати її у живописі», – зазначала мисткиня.





Приємного перегляду робіт Anne Cotterill і гарного дня, друзі!






Немає коментарів:

Дописати коментар