Цей творчий проект закономірно мав
з’явитися у сучасному світі. Бо справді, якщо теоретично кожен може напхати
собі кишені покетбуками класичної літератури, то чим гірші всім відомі картини?
Звісно, так вчинити із самими картинами,
яким місце в музеї чи хоч у приватних колекціях із приват-контролем, охороною
тощо – то вже сюжет для утопії. Чи антиутопії, вже як розвинути тему.
Тож справа йде про копії. Кажете,
що це якраз дуже просто, бо в пам'ять сучасного смартфона влізе колекція
експонатів будь-якого музею всесвіту. Ну, якщо не вдаватися до віртуальності,
то можна увімкнути принтер і роздрукувати вподобані зображення – і розкласти по
кишеням. Можна, звісно. Але як же ексклюзивність?
Не певна, що саме цими
міркуваннями керувалась сучасна італійська художниця Ilaria Lafronza. Вона «спеціалізується» на копіях найвідоміших картин
Клода Мане, Сальвадора Далі, Густава Клімта, Пабло Пікассо та багатьох інших.
На перший погляд, не дивина.
Копіїстів, і гарних копіїстів. У світі чимало. Та вона винайшла власну «фішку»:
кожна її копія вільно розміщується у долоні, бо розмір таких картин 5 на 7 см.
Однак я б щиро не радила носити
роботи Ilaria
Lafronza у тих же кишенях чи ставитись до них недбало. Вони вражають
точним відтворенням деталей, вдалим підбором кольорів, передачею манери письма
чергового митця.
У результаті це не просто
забава, а цікавий й оригінальний мистецький проект. Роботи художниці з’явились
в інтернет-мережі у 2016 році, відносно недавно, та впевнено примножують кількість
прихильників.
Сподіваюся, друзі, що й вам
припаде до вподоби незвичайна творчість Ilaria Lafronza. Гарного дня!
Немає коментарів:
Дописати коментар