пʼятниця, 24 березня 2017 р.

Живі тварини, що заснули в камені, від японської майстрині Akie Nakata




«Я не обираю камінь, це камінь обирає мене. Скеред багатьох каменів на березі річки я раптово вихоплюю очима один, який нагадує якусь тварину. Таке відчуття, що камінь саме хоче, аби я намалювала те, що розгледіла в його глибині», – ці слова цілком могли б належати чарівниці із казки. Певно, добрій чарівниці, із тих, хто любить усе навколо і здатен помітити дива, повз які всі останні  сунуться, поринувши в щоденні клопоти.




Але ні, так розповідає про свою творчість сучасна японська художниця Akie Nakata, яка обрала незвичайний для європейського світосприйняття шлях у мистецтві: дарувати життя каменям, зображаючи на них тварин.

«Я ніколи не відбиваю від каменя шматки, навіть якщо він не ідеально відтворює форму якогось звіра. Я поважаю довгу історію цього каменя, багато тисяч років він йшов до цієї форми, у ній – частка історії землі. Я відчуваю дихання життя в кожному камені. Перед тим, як торкнутися його пензлем, я довго думаю, аби бути впевненою, що роблю все правильно. Тож можна сказати. у нас відбувається подоба діалогу»… - розповідає вона про таємниці своєї творчості.

У творчості майстрині багато прихильників. Більше дізнатися про її камінці-тварини можна завітавши на сторінку Akie Nakata у ФБ https://www.facebook.com/stoneartist.akie/ 

Як бачите, жодного чаклунства. Вміння бачити живе у неживому, талант, любов до творчості, вміння бачити прекрасне у буденному… Ото й усі складники творчості майстрині. Хоча. Може саме їх і називаються чарівництвом?





Немає коментарів:

Дописати коментар