понеділок, 11 березня 2019 р.

Світла міфологія світів художниці з Узбекистана Марії Лі-Сафі






Коли я вперше побачила картини сучасної художниці з Ташкента (Узбекистан) Марія Лі-Сафі, то відразу вирішила, що маю справу з творчістю людини, яка не розучилася вірити в казки й очікувати від життя дива.


І виявилось, що я не помилилась. Як говорить сама художниця про свій світогляд: «Я до цього часу вірю в казки. І на відміну від більшості людей не приховую цього. Феї, чарівники, золоті рибки – це мій світ. До речі. золотими рибками я вважаю своїх рідних, які дарують мені енергію й підтримку, як у житі так і у творчості. Завжди прагну йти візерунчатою стежкою, створюючи навколо себе казку».



Звісно. дива частіше трапляються з тими, хто у них вірить. Та за більшістю з них стоїть невтомна праця і прагнення до досконалості. Як, до речі, і у випадку з Марією Лі-Сафі. Мисткиня прагне «намалювати мрію на полотні», докладаючи до цього всі сили і все мистецтво.



Її графіка і живопис зачаровують незвичайно архітектурою, яскравою сонячною палітрою, органічним поєднанням казки, де літають пегаси, відбуваються дивовижні метаморфози й морські дива, та побуту, який видається не менш казковим через тонкий східний колорит.


Її картини представлені в державному музеї мистецтв Узбекистану, у приватних колекціях в Узбекистані, Франції, Кореї тощо, вона – учасниця й переможниця численних виставок. Тож шкода, що роботи Марії Лі-Сафі, сповнені світлої магії та любові до світу, ще мало представлені в україномовному сегменті інтернету.


Хай знайомство з творчістю художниці подарує вам радість! Гарного дня, друзі!





Немає коментарів:

Дописати коментар