середу, 6 березня 2019 р.

Дивовижні й прекрасні інопланетяни в роботах ілюстраторки зі Словакії Zuzana Žiaková







Інопланетяни, серед інших позитивних якостей, які їм приписують, ще й ідеальні моделі для митців. Певно, це твердження потребує певного пояснення?




Просто мені спало на думку, що у цьому випадку класичне твердження: «Я – уходник, я так бачу!» може трохи трансформуватись у «Я – художник, я саме так і бачив! А ви, якщо бачили якихось інших інопланетян, то зображайте самі. У мене ж – стовідсоткова портретна схожість». І побити цей «козир» навряд чи буде просто.




Хоча ілюстратора з Братислава (Словакія) Zuzana Žiaková стверджує, що варто лише підняти очі до неба (бажано,за містом й у безхмарну ніч) і ви побачите серед зірок дивних, але, без сумніву, симпатичних істот. Ні, це не в очах ряботить від зірок. Це гості з інших світів світяться, аби не заблукати під час мандрівок усесвітом.



Але інколи, коли трохи приїдається вигойдуватись на місяці, гратися зірками й складати їх у сузір’я, мов у конструктори, ці дивовижні інопланетяни Zuzana Žiaková спускаються на землю. Щоб поласувати чимось смачненьким скупатися чим завести собі нових друзів. Тож не варто їх боятися, а тим більше – ображати, гаразд?



Більше  симпатичних інопланетних «чудовиськ»  можна побачити на сторінці художниці в інстаграм: https://www.instagram.com/catchless_art/



Приємного милування її роботами, друзі! І хай зорі провіщають лише перемоги й гарні події!








Немає коментарів:

Дописати коментар