субота, 3 червня 2017 р.

Кольорові олівці як засіб творення чароівних світів: чудові ілюстрації Anne Yvonne Gilbert




Не треба бути відомим (і навіть не дуже) художником чи мистецтвознавцем, аби мати свою улюблену техніку живопису. Ну, принаймні, на рівні: мені подобаються ці малюнки-ілюсртрації-картини не лише сюжетом-деталями-кольраии-композицією, але  й фактурою та манерою виконання. 

Ось і я, коли креслю щось під настрій, то, зазвичай, добрі друзі без великих зусиль відрізняють кішку від крокодила (крокодилам я ніколи не малюю вуса і бантика на шиї). Але чітко знаю, що в мене дещо старомодний смак: я захоплююся можливостями, які відкриває перед сучасними художниками й ілюстраторами цифровий живопис. Але моя любов – то акварельні малюнки. Хай потім і «підправлені» на комп’ютері. Ну, в руках майстра буває ще справді гарно виглядає пастель.

А от малюнки олівця для мене завжди йшли у мене під грифом: теж гарно, якщо художника талантом не обділили. А от в роботи канадської художниці англійського походження Anne Yvonne Gilbert (Енн Івонн Гілберт) я закохалася з першого погляду. Ну так, банально, але що поробиш, якщо правда – то часто-густо і є банальність? І спершу звернула увагу навіть не на сюжети й деталі, а на загальну кольорову гаму. 

Ні, я знаю, що при справді гарних «інструментах» та базовому набору навичок можна з кожного олівця «витиснути» не два-три, як щастить мені, а до десяти відтінків. Але тут… Для мене це – мить чародійства.

До речі, оте «чародійство» –то не тільки мій епітет до творчості художниці. Вона –  володарка багатьох престижних мистецьких премій міжнародного рівня, її роботи виставлені в художніх галереях Великобританії та США. Врешті-решт, вона розробила кілька серій для Королівської Пошти (той хто знає, як англійці ставляться до своєї пошти, зрозуміє, що це – серед іншого, комплімент таланту художника). 

Але, усе ж, найбільше її знають у світі, як чудову ілюстраторку дитячих книжок.
Приємного милування її малюнками, друзі!  




 Бажання творити та успішної реалізації усіх творчих задумів!

Немає коментарів:

Дописати коментар