субота, 24 червня 2017 р.

Квіти, птахи і портрети французької художниці Elizabeth Sonrel



Сьогодні у нас остання неділя червня. Чим не привід для того, аби запостити щось несподіване? Не гірший за будь-який інший.

Квіти гір


Скажімо, розповісти про художницю, творчість якої забули ледь не на півстоліття. Якщо згадаєш про епоху арт-нуво, то, ніби пароль, почуєш у відповідь ім’я – Альфонс Муха. Ну, так його творчість справді стала певною квінтесенцією епохи. Але багато його сучасників незаслужено забуті. А серед них – французька художниця Elizabeth Sonrel (1874-1953).


Квіти садів


Свого часу роботи Елізабет Сонрель – пейзажі, портрети, натюрморти користувалися чималою популярністю у публіки. Знавці надавали перевагу її творінням у стилі модерн. Та що казати, останню виставку її робіт, і успішна виставка треба зазначити. Влаштували в рік її 67-річчя. А далі – довгі десятиліття забуття й тиші, коли її ім'я згадували хіба що в підручниках з культурології.


Квіти води


Я не наполягаю на тому, що вона – найталановитіша художниця своєї епохи. Але стиліст дуже вправний: однаково успішно вона спробувала свої сили в модерні, символізмі, прерафаелізмі й арт-нуар.


Квіти полів


Скрізь – фантастичні сюжети, скрупульозна робота з лінією та гра з кольором у рамках обраного стилю. Найбільше мені подобаються її серії робіт «Квіти» та «Птахи», створені у перші роки ХХ століття.

 

 Павич величі


Голуби ніжності


Як на мене, доста цікаві роботи,аби привернути увагу і зараз, коли модний зовсім інший стиль та інша техніка малювання.


Лебеді невинності


А ще я навела два портрети її пензля, аби мої твердження по різноплановість художниці не виглядали голослівними.


Ластівки пам'яті

 

Приємного милування її роботами, друзі!

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар