пʼятниця, 2 червня 2017 р.

Незвичайна творчість Masayoshi Matsumoto: як "виліпити" скульптуру не з глини, а з кульок?




Вив’язувати грона повітряних кульок у фігурки квітів чи тварин – це не мистецтво, а штукарство? Особливого таланту тут не треба? Ой, я зовсім не певна в цьому. Можливо, тому що для мене й «примітивна» квіточка із кульок – то справжній квест. Замахнутися на те, аби створити фігурку песика я так і не ризикнула.

Ну, гаразд, мо, то моя власна проблема. Сама ладна визнати, що найкраще, що я роблю руками, то це клацаю по клавіатурі компа. Але коли мова йде прор скульптури із кульок (а інакше не скажеш) японського митця Masayoshi Matsumoto, то в цьому випадку є все, аби визнати їх мистецтвом6 і талант, і довга кропітка праця, і вдосконалення навичок.

Сам митець зазначає, що створює свої незвичайні, дуже деталізовані фігури уже  сім років. І так, йому цікаво вишукувати все нові можливості відтворити із такого недовговічного матеріалу, як повітряні кульки, фігури тварин, птахів та комах. І квітів, звісно. куди ж без квітів у творчості?

Пропоную насолодитися його витворами, але маю попередити тих, хто не любить комах: митець не обмежився метеликами й гусінню. У нього є павуки. А так, ще й скелети ссавці. Але я намагалася брати лише мінімум того. що може сколихнути циюсь фобію. 

А мне не полишає запитання: це ж скільки часу і зусиль треба витратити на одну недовговічну скульптуру?

Гарних вихідних, друзі!

Немає коментарів:

Дописати коментар