пʼятницю, 13 жовтня 2017 р.

Щастя юності і любові до світу в мальованих щоденниках лісової дівчинки від Aeppol





Інтернет, як відомо ніколи не бреше. Якщо він говорить, що про якогось художника відомо лише його псевдонім і місце проживання, то навіщо йому брехати?  Отже, знайомтесь: Aeppol із Сеула, що в Південній Кореї.


Кажуть, навіть, що не відомо, якої статі автор. Оце вже трохи дивно, як на мене. Не треба мати мистецтвознавчу освіту, аби відрізнити чоловічу й жіночу манеру малювати. Про сюжети та деталі картин я вже змовчу. Так що мова йде про молоду й талановиту дівчину. Цікаво було б глянути, якими її малюнки стануть через десять років.


А для скептиків, які зауважать, що я мало знають про ментальність і вподобання хлопчаків із Кореї, може. у них заведено відчувати і малювати саме так? – можу сказати на своє виправдання: у цієї ілюстраторки під тим самим псевдонімом вийшла книга «Я буду твоїм лісом: щоденники лісової дівчинки».


Якщо для когось і це – не показник, то не маю настрою і натхнення сперечатися. Обмежуся лише цитатою із книги: «Я – художник, який намагається вхопити красу, що проступає в унікальності кожної миті із буденного життя, котрі надихають нас, перш ніж назавжди щезнути. Тема цих ілюстрацій – чарівні дні молодості. Я сподіваюсь, що мої замальовки будуть вічними, оскільки вони захоплюють дорогоцінний і настільки короткий час нашої юності. Швидкоплинність цього часу змушує його сяяти все яскравіше й яскравіше. Моменти, втілені в цих малюнках, сповнені чистотою і ніжним світлим сумом».


Я не зовсім певна, чи осінь, зима, весна й літо в Кореї виглядають саме так, чи художниця свідомо намагалася зробити свої малюнки інтернаціональними. Однак, у будь-якому випадку, вони варті того, аби кожен із них розглядали, вишукували деталі, які зроблять зображення особливим і викличуть бажання повернутися до цього малюнку.


Сподіваюся, що малюнки пригод лісової дівчинки та її друзів – білченяти і казкового песика, ну, принаймні мені песик із рогами видається казковим, а також про перше кохання малої, забезпечить вам гарний настрій.

Приємного перегляду, друзі!

2 коментарі:

  1. Дуже мило, і так по доброму! дякую за таке відкриття!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь ласка! Радію, що Вам сподобалось! Мене свого часу ці малюнки зачарували своєю ніжністю, наївною чистотою й радістю, якою сповненакожна мить.

      Видалити