суботу, 2 грудня 2017 р.

Дух Різдва у наївно-теплих листівках від Ruth J. Morehead




Учора мене спитали: а чи почала я вже готуватись до свят? 

Щиро запевнила співрозмовницю, що до свят я готова завжди, так само, як і до буднів. Принаймні, морально.

Але виявилось, що малось на увазі, чи вже розпочала я купувати подарунки близьким і не дуже, харчі до новорічного столу і листівки? При останньому слові мне осяяло: листівки! Отже, вже можна говорити про святкові листівки – і нікого це не здивує.

А я якраз прикидала: скільки ще чекати, аби не викликати у вас, друзі , здивування, щоб поділитися чарівними зимово-святковими листівками Ruth J. Morehead? А по всьому виходить, що перша неділя зими  – цілком гарний привід, так?

Тож давайте знайомитись із роботами американської художниці, які з 1975 року  випускає компанія Morehead Inc., USA. І популярність листівок, плакатів, футболок із принтами і наборів для творчості, прикрашених кумедними, ледь бешкетливими, дуже-дуже милими й щасливими янголятами, лише зростає. 

На жаль, самої художниці не стало у 2004 році, та зараз її справу продовжує її син. І багато людей продовжують всміхатися напередодні Різдвяних свят цим наївним і дуже добрим малюнкам. А наскільки б не комерціалізували це свято, головна його суть – радість від життя і вдячність до світу і його Творця.

Сама художниця, говорячи про свою творчість, наголошувала: «Я малюю цей світ. Де панує тепло і любов, аби насолодитися доторком до нього…»

Тож хай споглядання робіт Ruth J. Morehead дарує тепло вашим тілам і душам, друзі! Гарної вам зими!

Немає коментарів:

Дописати коментар