вівторок, 22 січня 2019 р.

Радісні й світлі ілюстрації польської художниці Anna Gensle





У дитинстві мені видавалось, що всі художники, які ілюструють книжки, трохи чарівники. Інакше звідки вони знають, як правильно виглядають книжкові герої? А головне, як би інакше вони могли зобразити неймовірно цікавими й яскравими не лише казки, але й звичайне життя?


Певно, я дещо наївна, бо й зараз, давно дорослою, не відмовилась від цієї тези. Тільки до чарівників зараховую тепер не лише ілюстраторів улюблених книжок, а й усіх творчих особистостей і, найголовніше, гарних людей, які люблять світ та інших людей.


Саме до таких дивовижних людей належить і польська художниця Anna Gensle. Її добрі, яскраві ілюстрації, дещо схожі на дитячі малюнки, гарантовано підіймають настрій і викликають усмішку.



У намальованих нею світах хочеться жити чи хоч помандрувати, а для мене це – значний комплімент митцю. Інколи це просто замальовка гарного й утлого казкового світу, інколи пригоди, які обов’язково завершаться добре, бо як же інакше? Інколи ж її мальовані герої самі змінюють світ на краще, що, мені здається, дуже важливо в роботах, адресованих дітям.


А ще, роботи Anna Gensle подобаються не лише мені. Її сайт: https://www.behance.net/user/?fbclid=IwAR0yu_dmgyYNfRd96rCWhz5HTFrbiMZ-DeBCbOhERTOfUpyCLnrM_vP-MQU&username=gensleranna набуває все більшої популярності.



Приємного перегляду робіт художниці, друзі, та гарного вам дня!





Немає коментарів:

Дописати коментар