середу, 12 лютого 2020 р.

Теплі й сумні казки та мрії в роботах корейського художника Endmion1





Інколи люди, поспішаючи зранку на роботу до офісу, при цьому подумки уявляють сюжети милих, трохи меланхолійних і дуже світлих картин. А дехто з них потім, увечері, викроює трохи часу на творчість. Потім до декого приходить розуміння, що «трохи часу» – замало, бо це і є його мрія: малювати, створюючи власні світи.



Певна, що така історія могла б трапитись у багатьох країнах світу й не лише у наші часи. Нам і сучасникам легше лише тому, що, завдяки інтернет-простору, ми можемо відразу поділитися з глядачами, які опиняться з творцем «на одній хвилі».



Саме так трапилось із сучасним корейським ілюстратором Endmion1 (псевдонім, під яким відомий в онлайн-просторі Лі ЧонСок). Як розповідає сам художник, він спеціалізувався в галузі ділового адміністрування в університеті, потім працював в офісі. І, звісно, малював.



«Я малюю свої думки та емоції, згадую прекрасні часи і тих, хто дав мені сили й мужність, коли я пішов у цей дивний світ.



Я хочу намалювати те, що мене хвилює й сповнює вдячності, промиті силуети людей із моєї пам’яті, щось щемливе, але тепле, щось романтичне, але з відтінком туги. Я малював як втішання для себе, але оскільки багато хто побачив у цих малюнках свою власну історію, то я продовжую існувати й надалі», – розповідає митець.


Приємного перегляду робіт Endmion1 і гарного дня, друзі!




Немає коментарів:

Дописати коментар