Історія про те, як статуетки
іспанського бренда Lladro завоювали
популярність серед сучасних колекціонерів у всьому світі, нагадує казку. Із
тих, де головні герої усього досягають завдяки своїм старанням і таланту. Та це
й чудово, що і в житті інколи трапляються такі випадки.
До речі, самому бренду не так
уже й багато років – 65, однак за цей час статуетки стали однією з прикмет
культурного життя Іспанії. А почалося все у 1950-х рр. у Валенції.
Тоді там на керамічній фабриці
працювало три брати на прізвище Lladro. Вони багато зусиль докладали для розвитку своїх умінь і втіленню у керамічні
статуетки власної філософії – «кола життя».
Взявши за основу стилістику фарфорових
статуеток 17 століття, вони намагалися втілити у статуетки й скульптурні композиції
такі поняття, як радість, дружба, турбота, любов.
І це – на фоні післявоєнних
років, коли Іспанія поверталася до мирного життя й потребувала саме такої
світлої філософії. А ще, завдяки вдалому експериментуванню із технологією, вони
змогли знизити кількість «запечень» порцеляни з трьох до одного, надавши
статуеткам особливої прозорості й невагомості, ніжності кольорів.
Наприкінці 50-х відбулося перше
відкриття фірмової крамниці в рідній Валенсії, а за десятиліття – вихід на
ринки Канади й США. Та для самих братів Lladro їхня робота була більшою ніж просто розкручування бренду. У 1962 році вони
відкрили Школу професійної майстерності.
А в 1967 році започаткували проєкт
– Місто Порцеляни, де на великій території були не лише заводи й
адміністративні будівлі, але й будинки співробітників, спортивні майданчики і
навіть власна художня школа, яка забезпечувала фабрику багатьма талановитими художниками.
До речі, станом на 2000 рік «Товариство
колекціонерів» об’єднує біль ніж 100 000 поціновувачів творчості цього
мистецького бренду з різних куточків світу. Сподіваюся, друзі. що й вам статуетки
Lladro припадуть до душі. Гарного дня!
Немає коментарів:
Дописати коментар