пʼятниця, 4 серпня 2017 р.

"Живі" паперові скульптури Calvin Nicholls, яким затісно в паперових рамках




Щоденна праця з папером навіть для створення «пласких», двовимірних, ілюстрацій вимагає не лише неабиякого хисту, але й нетипової наполегливості та терплячості. Із тих, що й є ознаками справжнього таланту. 

А ось канадійський художник Calvin Nicholls уже тридцять років створює із паперу тривимірні картини. Часто його «персонажам» тісно у паперових рамках, вони ладні вилізти звідти у нашу реальність.

Тож у відвідувачів бібліотеки Follett у Чикаго, де були представлені близько 70 робіт найвідомішої серії митця, не лише перехоплювало подих від замилуванням талантом автора. Інколи, за їхнім власним зізнанням, спиною перебігали прохолодні мурашки. Справа в тому. що художник упродовж 15 років створював зображення звірів та птахів, приділяючи увагу кожній волосинці чи пір’їнці. 

Це – нелегка клопітка праця. Певно, можлива лише в тому випадку. коли в одному митці поєднується любов до тварин і до власної творчості. 

Сам митець не робить зі свого творчого процесу секрету. Ось як він описує процес створення чергової картини: «Спершу виготовляється жорсткий остов, який описує контур майбутньої фігури. Саме від нього залежить міцність скульптури й до нього у процесі роботи прикріпляються дрібні деталі. Кожен компонент вирізається та текстурується (набуває власної текстури для більшої виразності деталей) за допомогою набору металевих і дерев’яних інструментів. А ще, я великого значення надаю взаємодії світла й темряві у своїй паперовій скульптурі. Тож коли я закінчую над нею роботу. я за допомогою студійного освітлення створюю ще більш складний образ. Саме цей етап дозволяє мені прибрати дрібні недоліки та надати фігурі останні важливі рисочки».

Осчь так виглядають етапи роботи майстра у фотографіях:

Приємного милування його роботами! А ще – прагнення у пошуках справи, яка б щиро захоплювала вас  упродовж тридцяти років!



"

Немає коментарів:

Дописати коментар