Щоденна праця з папером навіть для створення «пласких», двовимірних, ілюстрацій
вимагає не лише неабиякого хисту, але й нетипової наполегливості та терплячості.
Із тих, що й є ознаками справжнього таланту.
А ось канадійський художник Calvin
Nicholls уже тридцять років створює із паперу тривимірні картини. Часто
його «персонажам» тісно у паперових рамках, вони ладні вилізти звідти у нашу реальність.
Тож у відвідувачів бібліотеки Follett у Чикаго, де були представлені близько 70 робіт найвідомішої серії
митця, не лише перехоплювало подих від замилуванням талантом автора. Інколи, за
їхнім власним зізнанням, спиною перебігали прохолодні мурашки. Справа в тому.
що художник упродовж 15 років створював зображення звірів та птахів, приділяючи
увагу кожній волосинці чи пір’їнці.
Це – нелегка клопітка праця. Певно, можлива лише в тому випадку. коли в одному
митці поєднується любов до тварин і до власної творчості.
Сам митець не робить зі свого творчого процесу секрету. Ось як він описує
процес створення чергової картини: «Спершу виготовляється жорсткий остов, який
описує контур майбутньої фігури. Саме від нього залежить міцність скульптури й
до нього у процесі роботи прикріпляються дрібні деталі. Кожен компонент
вирізається та текстурується (набуває власної текстури для більшої виразності
деталей) за допомогою набору металевих і дерев’яних інструментів. А ще, я
великого значення надаю взаємодії світла й темряві у своїй паперовій скульптурі.
Тож коли я закінчую над нею роботу. я за допомогою студійного освітлення
створюю ще більш складний образ. Саме цей етап дозволяє мені прибрати дрібні
недоліки та надати фігурі останні важливі рисочки».
Осчь так виглядають етапи роботи майстра у фотографіях:
Приємного милування його роботами! А ще – прагнення у пошуках справи, яка б
щиро захоплювала вас упродовж тридцяти
років!
"
Немає коментарів:
Дописати коментар