середу, 22 листопада 2017 р.

Неймовірні й недовговічні картини на полотні зі смузі від Hazel Zakariya





А от у вас часто виникає бажання випити зранку, замість кави чи чаю, дуже корисне смузі?

Не сфотографувати і викласти в Інстаграм із підписом «Мій ранок ідеального дня», а саме випити, ще й насолодитися смаком? Покладу руку на серце: у мене ніколи. Бо й фотограф із мене ще гірший ніж любитель корисного смузі. Й інстаграму не маю. Тож не ати мені справді ідеального ранку.

Але мої справи не так безнадійні, як в одного мого доброго знайомого. Він категорично відмовлявся скуштувати смузі, бо назва видалась недостатньо мужньою, але із цікавістю спробував «сік із м’якоттю» із тої ж склянки.

А я-от, побачивши зображення робіт майстрині із Нової Зеландії Hazel Zakariya, зачаровано видихнула: янголи із ним! Хай буде смузі, при такій-то красі!

Щоправда, зізнаюся, милувалась я цими цілком їстівними картинами, цілком щиро. Але скуштувати їх так і не виникло бажання. Можливо, тому, що я почитала, що при роботі над своїми творами мисткиня використовує такі натуральні інгредієнти, як куркуму, молоко, вершки, активоване вугілля, шпинат тощо. Враховуючи, що її «полотно» – то, здебільшого, смузі з овочем, я не впевнена, що мені смакуватиме.

Але її роботи демонструю вам із великим  задоволенням. Так само, як розповідаю чергову історію про творчу особистість, яка волею випадку знайшла собі хобі, що перетворилося на справу життя.

За словами самої Hazel Zakariya, все почалось із того. що вона якось вирішила надати супу в своїй тарілці за допомогою кокосових вершків. Та орнамент вийшов зовсім не таким, як вона планувала. Тоді вона вдалася до соусу песто, аби покращити ситуацію. Й от, на тарілці з’явилось зображення дерева. 

Такий результат видався їй цікавим. Але тоді ще й мова не йшла по те, що вона буде створювати складні композиції на поверхні напою в чашках за допомогою, здавалося б, зовсім не мистецьких інструментів: дерев’яних паличок і столового ножа. Її складні малюнки потребують багатьох компонентів, зокрема, квіткових пелюсток і природних барвників. І, звісно, уяви. Терплячості й золотих рук.

А результати вражають цілу армію прихильників. Серед них є й прибічники здорового способу життя, які із задоволенням «випивають неймовірно гарні картини», й нашорошені, але зачаровані охочі споглядати цю красу через інтернет.

Зокрема, їх приваблює широкий спектр тем, які використовує майстриня: від зображення тварин до впізнаваних героїв із популярних книг і фільмів. Зокрема, серед прихильників Гаррі Поттера неабияку цікавість викликають зображення усіх факультетів школи чарівництва – Гогварда.



Мене ж ще цікавить, чи був сміливець, який наважився «скуштувати» клоуна із відомого твору Стівена Кінга  «Воно»?

Коли її запитують, чи не шкода витрачати час і сили заради такої недовговічної краси, Hazel Zakariya впевнено відповідає: «Ні, не шкода. Життя – плинне. Мої роботи – то ще й спосіб нагадати, що варто цінувати кожну мить і жити моментом».

Приємного споглядання її робіт і гарного дня, друзі!

Немає коментарів:

Дописати коментар