четвер, 30 листопада 2017 р.

Зимові коти, котики, котиська в картинах художників світу

Наталія Дерев’янко, Україна. Розумний кіт
Vicky Mount, США 
Коли перший день зими припадає на п’ятницю, то не важко здогадатись: у нас сьогодні до вранішньої кави не просто поглядання «котиків_щопятниці», а зимових котиків – а це вже зовсім інша розмова.
Ann Mortimer. Великобританія
Vicky Mount, США 
Хто сказав, що «зимові котики» - то не порода? Хіба я сперечаюсь? Звісно, не порода, а стан душі, який добре відомий кожному котику, який поважає себе. А що таких котів, на щастя для цього світу, переважна більшість, то милуватися взаєминами котів, киць і кошенят та зимової погоди можна в будь-якій точці Земної кулі.
Bernard Kliban, США

Kim Jacobs, США
Принаймні, таке враження склалося в мене в результаті побіжного зазирання до гуглу. Хотілося чогось незвичайного, тож я вирішила підібрати ілюстрації не одного, а відразу кількох художників із різних країн, у різних манерах, із неймовірною різноманітністю хвостатих «моделей»... Я була впевнена, що нестачі у таких малюнках не буде.
Carol Wilson, США
Vicky Mount, США 
Але я виявилась морально неготовою до такою великої кількості чудових зображень. Схоже. Художники щиро люблять цей сюжет. Не менше ніж глядачі.
Тож давайте поки що насолодимося першою партією наших зимних котів. А продовжимо їхнє споглядання наступної п’ятниці, гаразд?
Celia Pike, Великобританія
Ольга Кваша, Україна. Тепла зима


Гарного вам дня! Кото-затишку й кото-щастя на щодень!
Chrissie Snelling, Великобританія
Lucie Bilodeau, Канада
Lucie Bilodeau, Канада
Persis Clayton Weirs, США

Немає коментарів:

Дописати коментар