Одного разу трапився мені в
інтернеті коментар під статтею про гіперреалізм. Мовляв, навіщо аж так
заморочуватись і докладати стільки зусиль, якщо існує фотографія? Інша справа
абстрактне мистецтво: так е фотографуєш!
Оце-от співставлення фотографії
і гіперреалістичного малюнку я згадала, коли шукала інформацію про французьку
художницю Sarah Esteje (також відому в інтернеті під ніком ABADIDABOU). Бо так уже трапилось, що саме захоплення
фотографуванням і навчання у паризькій студії Gobelins призвело до того, що вона захопилася
гіперреалізмом.
А якщо врахувати, що перед цим
вона ще й вивчала графічний дизайн в Інституті прикладних мистецтв (Франція),
то шлях у пошуках себе, справді, вимальовується нетиповий.
Що цікаво, найбільшу відомість
художниці принесла серія малюнків – здебільшого тварин але й портретів людей
теж, синьою кульковою ручкою. До речі, за допомогою фотоапарата, так не можна. Хоча б тому, що перед
фотографом стоять інші завдання.
Для Sarah Esteje
синя кулькова ручка залишилась улюбленим інструментом, хоча вона після цього й пробувала
малювати маркерами, кольоровими ручками й навіть аквареллю. Усі її різноманітні
роботи об’єднуються тим, що вона продовжує дотримуватись принципу гіперреалізму
в мистецтві.
Гарного дня,
друзі, й приємного перегляду робіт художниці!
Немає коментарів:
Дописати коментар