понеділок, 11 лютого 2019 р.

Фантастичні істоти у творчості іспанського скульптора Alvaro Herranz






У деяких випадках автобіографії митців сама цілком підходить по визначення «витвір мистецтва».



Скажімо, коли про себе із цілком серйозним обличчям береться розповідати сучасний іспанський скульптор Alvaro Herranz, його співрозмовники замислюються над тим, як правильно сформулювати питання: «Ви це серйозно?».



Бо майстер із ледь вловимою ноткою суму пояснює: «Коли я був малий, то феї викрали мене, замінивши на поліно. Та я швидко їм набрид, тож вони повернули мене назад. Та цей дитячий трагічний досвід обернувся для мене одержимістю міфічними істотами».



Хоча інколи видається: так, серйозно. Творець мешкає на перетині двох світів – і цілком реального, де він успішно закінчив університет в Барселоні. спеціалізуючись на скульптурі, і у фантастичному, де нема нічого дивного в тому, аби вступити до Лонського крипто зоологічного товариства.



Бо Alvaro Herranz створює скульптури дивних істот, якими «населяє» свій будинок і подвір’я, стежачи, аби їм було затишно. І не зажди зопалу скажеш, чи то все добре знання міфології та вміння комбінувати із відомих істот подобу грифонів чи котів-єдинорогів, чи відображення снів людини з неймовіро розвиненою уявою, чи й справді спогади про коротке гостювання в чарівній країні.



Декотрих глядачів насторожують фантастичні істоти скульптора, а представники диво-народу видаються навіть зловісними, але більшість вважає їх милими й із задоволенням споглядає нових чарівних істот у компанії їхнього творця.



Приємного перегляду робіт Alvaro Herranz і гарного дня, друзі!






Немає коментарів:

Дописати коментар