понеділок, 9 грудня 2019 р.

Дивовижні гірські краєвиди на картинах австрійського художника Alois Arnegger





Чому саме пейзажі альпійські? Ну, так трапилось. Я просто шукала зимових краєвидів – гарних, із купою снігу, гори мали йти додатковим плюсом. Просто тому, що мені подобаються гірські пейзажі, а взимку, на мою думку. ці пейзажі ще кращі.



А ще, тому що мені трапилась добірка робіт австрійського художника ХІХ-ХХ ст. Alois Arnegger. І мене зачарувала й схильність грати із відтінками й напівтонами й увага до світла в картинах. Мені навіть сніг видався не холодним, а майже теплим – таким, якому місце на різдвяних листівках.



Тож хай собі будуть Альпійські гори. Врешті, вони і в житті неймовірно гарні, як свідчать фото. А вже на цих картинах – справді казкові.


Звісно, у Alois Arnegger не лише зимові картини: він полюбляв малювати краєвиди рідного краю весь рік. І не лише: він був і непоганим портретистом, і цікавим автором жанрових сцен.


Та чому б у грудні не присвятити кілька хвилин перегляду саме його «зимових» картин?



Сподіваюся, друзі, що й вам роботи Alois Arnegger будуть до вподоби. Приємного дня!
 





Немає коментарів:

Дописати коментар