неділю, 12 лютого 2017 р.

Яскраві сови від Annya Kai як пігулки від ранкового суму





Понеділку здавна призначено бути найбільш філософським днем тижня. Саме в понеділок зранку люди шукають відповіді на споконвічне питання: «Хто винен, що вихідні промайнули майже непомітно?», «За що мені це, аж цілий робочий тиждень попереду?» і навіть споконвічне: «Та хто, взагалі. ті понеділки вигадав?».

Не те. щоб я пізнала дзен і мене зовсім не хвилюють ці питання, але зараз я переймаюся іншою проблемою. Якщо замислитись, то не менш філософською: чи подобаються мені малюнки Annya Kai з Америки настільки, аби піднести настрій у понеділок з ранку?

З одного боку, я далека від думки, що маю гарний смак чи що хоч трохи розбираюся в серйозному мистецтві. Тому ніколи не буду тикати у чиюсь творчість пальцем, гнівно вигукуючи: та це ж кітч! На що тут дивитися?! У світі є доста творів, які ніколи не прикрасять картинні галереї, але цілком здатні покращити настрій чи викликати усмішку. А це – немало.

З іншого, я не прихильниця монотеми в творчості художників. Так само, я не люблю скупчення заяскравих кольорів в одній ілюстрації, а міміміметр у мене зламався в підлітковому віці, тож я не пощу милоих малюнків із підписом: ну, милота ж, га?!

Але оці-от сови, совки та совенята виписані з такою любов’ю, що мимоволі викликають усмішку. А щодо яскравості кольорів, то я відчула симпатію до художниці, дізнавшись трохи більше про техніку її малювання. 

За словами самої художниці, комп’ютерної графіки в її роботах мінімум: вона звертається за «допомогою» до комп’ютерної програми лише на завершальних стадіях роботи. Натомість уся її студія сповнена різноманітними фарбами, багато з яких друзі привозять їй з усіх куточків світу. 

А ще, інструментами, за допомогою яких вона намагається виготовити найяскравіші з усіх можливих фарби. Бо дуже полюбляє малювання, сов і яскраві кольори. Хоча останнє пояснення, мабуть, було зайвим: про це неважко здогадатися, переглядаючи її роботи.

Але ж справді цікаво. що й зараз серед художників є ті, хто ладен виготовляти фарби власноруч. Скажімо, розібрати маркер, аби виготовити дуже концентровану фарбу на водній основі. Використати мінерали, аби отримати пігменти, змішати акварелі, отримані від знайомих з усього світу з найнесподіванішими речами: масляною пастеллю, гуашшю, кавою або чорнилами.

А ще, мені до смаку кредо художниці: «Моя улюблена справа – створення речей, якими будуть милуватися інші люди».

Тож гарного вам перегляду,  друзі! Творчого настрою на увесь тиждень!




Немає коментарів:

Дописати коментар