вівторок, 23 січня 2018 р.

Дух французької кухні в ілюстраціях американської художниці Jennifer Garant


У більшості митців є кредо його творчості.

Починаючи від пафосних, хай і щирих, про те, що саме мистецтво спроможне врятувати світ, якщо вже цей світ вартий порятунку. І до впевненого і простого: у мене нема жодного кредо! – творю, бо це подобається.

Ось в американської художниці Jennifer Garant теж є сподівання, пов’язані з її творчістю.

«Я хотіла б думати, що моя робота йде від духу гарної їжі, гарного вина, гарної музики, гарного сміху й танців, і від духу гарного життя. Я люблю те, що я роблю, і я сподіваюсь, що це видно», - зазначає вона.

І справді, найвідоміша серія художниці пов’язана з ілюстраціями, на які зображений французький кухар.

Інколи кухар виглядає дещо гротескно, але він завжди щирий у своєму прагненні створити черговий кулінарний шедевр, порадувати відвідувачів чимось смачним.
Тож ці добрі, кумедні й іронічні ілюстрації подобаються людям з усього світу.


Сподіваюся, що вам, друзі, сподобаються роботи Jennifer Garant й забезпечат вам гарний настрій на весь день!

Немає коментарів:

Дописати коментар