вівторок, 22 травня 2018 р.

Обережно, квіти! Такі тендітні й чарівні паперові роботи Raya Sader Bujana



 

Дехто стверджує, що аби прикрасити кімнату живими рослинами у вазонках потрібно мати особливий дар. І як доказ наводять приклад свого знайомого, у якого навіть кактус від «дбайливого догляду» засох на знак протесту.   

Я чула цю байку кілька разів у різних варіаціях. І від бажання заснувати «Товариство захисту кактусів від жорстокого поводження» мене втримує лише розуміння всієї глибини мого невігластва: я зовсім не петраю нічого у сортах цих чудових рослин. Хоча, яке мені видається, поки що жоден робочий (тобто той, що живе на роботі на підвіконні,) кактус від мене не постраждав.


Та добре розумію тих, хто надає перевагу штучним квітам, хай це і не моє. Принаймні. У тих випадках, коли мова йде про справжнісінькі шедеври, створені у цьому напрямку. А саме так. без перебільшення, можна назвати роботи майстрині з Барселони Raya Sader Bujana.


Загалом, у цієї мисткині багато чудових творчих проектів, пов’язаних із папером. Однак виготовлення нею паперових квітів (зокрема, тих же кактусів) – серед моїх улюбленців. Невеличкі – до п’яти сантиметрів, так. що легко розміщуються на кінчиках пальців, – роботи точно відтворюють «справжні» рослини.

Екзотичні кактуси, стерліції та монстери її виробництва цілком сміливо можна фотографувати й виставляти на тематичних сайтах як вірогідні ілюстрації до опису відповідних видів рослин. А від механічних пошкоджень, які могли б звести нанівець наслідки багатогодинної роботи, бо ж для цього досить необережного поруху, усі вони дбайливо накриті маленькими скляними ковпачками.

Шанувальники творчості Raya Sader Bujana захоплюються в її акаунті Інстаграм: https://www.instagram.com/littlerayofsunflower/ дбайливістю, з якою вирізані з паперу квіти й увагою авторки до деталей.



Сподіваюся, що й вам творчість мисткині підійме настрій. Гарного дня, друзі!







Немає коментарів:

Дописати коментар