Де межа між мистецтвом і суто утилітарним «прикрашанням» побутових речей? Скажімо,
чи може цінуватись принт на футболку так само, як ілюстрація чи картина в
інтернеті? Вона «вартує» більше? Менше? Лише тому, що автор не поділився безкоштовно
з усіма охочими споглядати результатами своєї творчості, а відразу мав на меті
продати малюнок?
Ці питання стали й стануть приводом не для однієї дискусії в інтернеті (хоча
навряд чи це може когось здивувати. Швидше викличе подив тема, що не стала
приводом для онлайн-суперечок). Скажімо, є прихильники точки зору, що саме
питання відгонить снобізмом: хіба так важлива утилітарна складова якогось
твору?
Тим більше, що у деяких випадках не так легко провести межу між, скажімо, карикатурою
й тим самим принтом на футболах. Це цілком підтверджує творчість іспанського
художника-ілюстратора Nacho Diaz Arjona (також відомого в інтернеті як Naolito).
Саме дизайн одягу на сьогодні для цього митця – в пріоритеті. А до цього
була робота веб-ілюстратором, а ще – із цифровими малюнками й постерами. І,
звісно, карикатурами. Любов до них залишається незмінною: у художника гостре
око меткий розум, інколи ледь гіркувата іронія і… любов до життя. А остання
риса вдачі справді важлива для вдалого карикатуриста.
На його малюнках – як вдало обіграні у кумедному ключі відомі персонажі й
сюжети поп-культури, так і стереотипи, властиві сучасному світу, популярні
психологічні теорії і навіть крипто логічні версії історії.
І все це різноманіття тем Nacho Diaz Arjona відображає за допомогою лаконічних малюнків, де
немає жодного «зайвого» відтінку чи риски
і сюжети яких аж позірно прості, якщо нема бажання глянути на них ще
раз, уважніше.
Приємного перегляду робіт художників і гарного дня, друзі!
Немає коментарів:
Дописати коментар