субота, 10 лютого 2018 р.

Казкові ілюстрації до чарівних історій від української художниці Катерини Штанко




У дитинстві я дуже любила читати. Звісно, таке зізнання на сенсацію не тягне. На щастя, я і в дитинстві не була винятком, і зараз серед моїх подруг і друзів чимало книголюбів.

Я просто отак веду до того, що в дитинстві тримала в руках багато книжок із казками. Чим більше – тим краще. Деякі знайомі дорослі інколи дивувались: ти ж уже читала цю казку вчора чи минулого тижня, згадай! Таку саму, лише з іншими ілюстраціями. А, ти, певно, саме малюнки дивишся?

Ні, я читала. Хоча ті допитливі дорослі були теж недалекі від істини: книжковим ілюстраціям я приділяла не менше аги ніж тексту. Бо була переконана, що від малюнків залежить, наскільки гарною буде казка. Тобто якщо відому дивовижну історію проілюструвати незвичайно. То й вона буде звучати зовсім по-іншому, хай навіть у ній не змінять жодного написаного слова.

Переконати мене, що це не так, у дитинстві не змогли. Не змогли б і зараз, у дорослому віці. Я продовжую вважати талановитих ілюстраторів такими ж чарівниками, як і гарних дитячих письменників.

Саме до таких дивовижних людей належить й українська художниця Катерина Штанко. Тим більше мені пощастило: у дитинстві у мене були книги з її ілюстраціями, а зараз я із замилуванням і радістю гортаю книги різних дитячих видавництв, аби насолодитися її роботами.

Пані Катерина ілюструє відомі й не дуже відомі широкому загалу українські казки, казки народів світу й авторські розповіді.

А що буває із талановитою людиною, яка живе в казковому світі, хай створеному іншими? Саме так, вона приєднується до його творення не лише на звичному для себе рівні, але й виходить на новий.

Так, у 2014 році Катерина Штанко випустила книгу «Дракони, уперед!», і написавши цікаву розповідь для підлітків, і проілюструвавши її.

Зараз мисткиня подовжує активно працювати у техніці акварелі, еколайну, графічного олівця, аби створити нові неймовірно гарні й промовисті ілюстрації. А також знаходить час на нове творче хобі – вона пише нову книгу.

Приємного милування творчими роботами художниці, друзі! Хай щастить!


Немає коментарів:

Дописати коментар