середа, 7 лютого 2018 р.

Краса світу чаю: малюнки на чайних пакетиках від американської художниці Ruby Silvious




Певно, з точки зору прихильників кави, моя думка прозвучить занадто сміливо. А от шанувальники чаю чи ті, хто ще не встиг остаточно визначитись між цими двома чудовими напоями, певна, якщо й не поділятимуть мій погляд, але зрозуміють його.

Я веду до того, що чай – то напій особливий. Певно, таки заслуговує на особливу ж, чайну, церемонію. Але темп сучасного життя диктує свої умови. І якщо вже не вистачає елементарно часу зробити все як належить, то краще не заходитись. Врешті, будемо чесними: гарний чай смакує і без додаткових церемоній.

Та от чайні пакетики, попри їхню практичність, ніколи не могли знайти шлях до мого серця. Я вже втратила категоричність юності, коли вважала, що краще пустий окріп, ніж окріп із вихолощеним чайним пилом, здобреним ароматизатором і запаяним у папірець. Для дороги – то й інколи вихід.

Але подивитися на такі пакетики, ще й використані, мов на арт-обєкт, мене змусив хіба випадок. Хоча я, ніби, уже й встигла звикнути, що сучасні митці легко знаходять натхнення, споглядаючи найнесподіваніші речі і так само застосовують ті речі як матеріал для своїх творінь. І що при цьому інколи виходить дуже гарно.


Але уява художниці з Нью-Йорку Ruby Silvious   використані пакетики з-під чаю цілком заміняють полотно для малювання – справила на мене неабияке враження. 


Можливо, ще й тому, що більш ніж три роки назад художниця розпочала в своїй інстаграмі «творчий марафон» «363 дні чаю». Щодня вона викладала фотографію нового малюнка на пакетику, експериментуючи не лише з темами, але й із формою «полотна» та із творчою технікою.

Варто віддати належне художниці: вона не лише успішно виконала поставлене перед собою завдання, але й захопилась настільки, що подовжує радувати прихильників своєї творчості усе новими «чайними» малюнками.

При цьому аж ніяк не випадає звинувачувати художницю ні в одноманітності матеріалів – я, якщо щиро, не знала, що існує така кількість різноманітних видів чайних пакетиків – ні в одноманітності тем. 

Ruby Silvious робить замальовки побутових сценок, пейзажів, випадкових чи, навпаки, добрих знайомих, тварин. А ще – саме в рамках виконання проекту робить нариси щодо своїх мандрів різними країнами.

Приємного перегляду вам робіт художниці! Гарного дня та смачного улюбленого напою!

Немає коментарів:

Дописати коментар