Не втомлююся захоплюватись тим,
наскільки творчі люди можуть по-різному підійти до вирішення завдань, об’єднаних
певними «рамками». Скажімо. якщо мовиться про мініатюру – витончений жанр, який
часто-густо, крім власне крихітних розмірів відзначається підкресленою творчістю
й увагою до деталей.
Часто-густо – зовсім не синонім
«завжди». Скажімо, індонезійський митець Korekgraphy у своїх роботах підкреслено грається з умовністю, показуючи, що деталі –
то чудово, однак не завжди вони потрібні, аби розповісти про щось справді
важливе.
Та що там деталі! У його
крихітних чоловічків немає обличчя, Власне, за їхню основу митець використовує
сірники, які, щоправда, дбайливо вбирає в різноманітний одяг, намагаючись саме
ним, як і позами та пейзажем і виразними деталями довкола розповісти глядачам історію.
До речі, перша частина в слові Korekgraphy – Korek – так і значить «сірник». Сам автор підкреслює, що він –
фотограф-аматор. Може, й так. Однак «аматорство» у поєднанні із незаперечним
талантом – а в цьому нема сумніву – теж призводить до непоганих, навіть дуже
добрих результатів.
І я впевнена, що, може, це – лише хобі, однак
автор підходить до нього серйозно й приділяє створенню своїх фотографій багато
зусиль. часу й таланту.
Часто історії. які митець
розповідає завдяки своїм мініатюрам, сумні: тут і інвалідний візок, і самотність,
і почуття «третього зайвого». При всій умовності зображення автору щастить викликати
в глядачів співпереживання до його героїв.
Однак є серед його робіт і
мотиви зустрічі, радості, кохання, мрій. Тож кожен із тих, хто бачить його
роботи, може знайти тут щось собі під настрій.
Немає коментарів:
Дописати коментар