понеділок, 28 жовтня 2019 р.

Дивовижна паперова казка від кубинської майстрині Elsa Mora






Чи вирізали ви в дитинстві ляльок із паперу, а потім майстрували їм із того ж матеріалу розкішні сукні? Я-от так, хоча ці розваги, які неабияк подобалися малій, підзабулися з часом.



А згадалися зараз, коли я розглядала лялькове місто сучасної кубинської майстрині Elsa Mora. З теплою усмішкою розглядаючи її маленьких ляльок із пап’є-маше, я не могла позбавитись думки, що й мисткиня теж майструвала паперовий світ у дитинстві. От тільки вже й тоді була куди вправнішою ніж я у тому ж віці.


Що цікаво, отой об’ємний, хай і невеликий за розмірами ляльковий світ я дістала «бонусом». Спершу мене захопили насичені деталями, дуже складні й цікаві «паперові скульптури» – багатошарові аплікації майстрині.


Потім захотілося більш детально ознайомитись із її квітковими візерунками (із паперу, звісно). А потім я вже розглядала таких різних, але однаково зворушливих казкових героїнь Elsa Mora.


Не хочу скочуватись до банальності про те, що талановита людина талановита у всьому. Хіба зазначу, що такий різносторонній дар – то диво для глядачів, які можуть обов’язково обрати серед творчості майстрині щось на власний смак.


Приємного перегляду робіт мисткині й чудового настрою на весь день, друзі!







Немає коментарів:

Дописати коментар