пʼятниця, 17 січня 2020 р.

Мальовнича краса України у світлинах львівського фотографа Михайла Ременюка






Звісно, не всі ми мандрівники від природи. Для декого найкращі мандри – в уяві, сидячи на улюбленому кріслі чи фотелі, з книгою чи перед екраном телевізору, що розповідає про далекі краї.




Та є люди, які відчувають себе щасливими саме в дорозі. Мандрівка – і не завжди екзотичними країнами, часто сусідніми областями чи малою батьківщиною, – надихає їх і викликає бажання поділитися своєю радістю від подолання шляху й замилуванням красою природи й історичних пам’яток з іншими.



Саме до цієї когорти творчих людей належить сучасний львівський фотограф Михайло Ременюк. Я зазначає сам митець на своєму авторському сайті, «я закоренілий турист, мандрівник і фотограф. Краса гір і дикої природи, заполонила моє серце і привела до фотографії, якою я дуже активно цікавлюсь і захоплююсь, присвячую весь свій вільний час, постійно вчусь і намагаюсь вдосконалитись в цьому мистецтві, щоб надалі якнайкраще передавати всю красу, яку бачу на власні очі, у своїх світлинах, принаймні намагатимусь!!!» (http://mishareme.com/category/misharemegalery/).




Серед його робіт – чимало зафільмованих краєвидів Карпат, однак він фотографує й інші мальовничі куточки нашої країни. Мені-от, скажімо, дуже подобаються його фотографії з Волині. Як на мене, це – справжній дар, вміти відчути всю красу природи, перекласти своє відчуття на візуальну мову образів й нагадати глядачам, у якій прекрасній країні вони живуть.



До речі, це – не лише моя думка. Минулого року одна зі світлин Михайла Ременюка була визнана найкращим фото Львівщини на конкурсі від Вікіпендії, яку проводила громадська організація «Вікімедіа України». Він – неодноразовий переможець цього конкурсу, тож саме його роботами проілюстровані статті про наймальовничіші куточки нашої країни.



Приємного перегляду фотографій Михайла Ременюка й гарного дня, друзі!






Немає коментарів:

Дописати коментар