Інтернет відкриває просто безмежні можливості для дискусій. Чого тільки не
почитаєш на його просторах! Мій сьогоднішній номінант у рейтингу «найоригінальніша
думка» – палке висловлювання про те, що більшість митців, які працюють у жанрі гіперреалізму
– талановиті люди, які розтринькують свій талант, витрачають його на дурниці,
вганяючи свої малюнки у тісні рамки у спробі перевершити фотографії.
І завершувався цей спіч, у якому вчувалося щире вболівання за долю
нерозважливих художників, які гублять талант, сакраментальним запитанням: «Ну,
навіщо вони це роблять?». Перша ж відповідь сподобалась мені своєю лаконічністю
й ввічливістю (на фоні всіх інших): «Роблять, бо хочуть і можуть».
Не стала приєднуватись до дискусії після такого вичерпного пояснення. Хоч і
могла б додати, що змагання з фотоапаратом – то далеко не самоціль і, взагалі,
відбувається дуже рідко. А от, скажімо, 3д-малюнки набувають все більшої
популярності. І саме порівнюючи художників, що працюють в одному жанрі, можна
відчути, наскільки ж вони різні. І, звісно, мотиви, якими вони керуються,
надавши перевагу гіперреалізму над, скажімо, постпостсюрреалізмом дуже різні.
От, скажімо, блискучий ілюстратор і графік із Мілану Marcello Barenghi років із 20 тому вирішив дослухатись до порад рідних і знайомих. Ті ж, із
найкращих міркувань, радили йому змінити професію, бо малювання – непогане хобі,
але аж ніяк не джерело заробітку.
У результаті він опанував архітектуру й почав працювати за новою
спеціальністю. А малюнки, зокрема 3Д-ілюзії набули почесного статусу «улюбленої
справи», заради якої уриваєш хвилини у тієї ж роботи-годувальниці та побуту.
Та під час чергової економічної кризи раптом з’ясувалось, що архітектори
теж не користуються надмірним попитом на ринку праці. І замість того, аби шукати нову роботу за «серйозним»
фахом, Marcello Barenghi вирішив повернутися до хобі, перетворити його на
професію.
Зараз він не лише має численну армію шанувальників в інтернеті, але й
влаштовує майстер-класи, під час яких показує, як за допомогою олівців і нехитрих
інструментів зобразити на пласкому аркуші паперу тривимірні речі так, щоб
скептики сперечались: та ну, не малюнок. поклали справжню річ на папір, сфотали
й обробили у фотошопі.
Щоправда, існують відео, викладені в мережу, які
покроково розписують процес створення таких малюнків і запевняють: це можливо й
без обробки комп’ютерної програми.
Сподіаюся. що й вам сподобаються малюнки Marcello Barenghi та забезпечать гарний настрій на увесь день.
Немає коментарів:
Дописати коментар